FAQ

Dziś złożyłem zamówienie. Kiedy otrzymam paczkę?

W normalnych czasach zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:30 danego dnia roboczego wychodzą od nas tego samego dnia po południu lub pod wieczór. Dotyczy to również zamówień złożonych za pobraniem. Bierzemy pod uwagę wpłynięcie przelewu na nasz rachunek bankowy.

Zamówienia złożone później wysyłane są następnego dnia roboczego.

Aktualnie, ze względu na duże zamieszanie na rynku i ogromną liczbę zapytań, które obsługujemy, ten czas może się wydłużyć o 2-3 dni. 



Ile wynosi koszt przesyłki?

Koszt przesyłki może zmieniać się w zależności od zawartości koszyka -- w przypadku niektórych form dostawy, jest on wyższy dla cięższych zamówień. 

Najprościej go sprawdzić zaglądając do koszyka.

Oferujemy bezpłatną dostawę dla zamówień o wartości ponad 650 zł. 



Czasami nie można włożyć do koszyka artykułu, dlaczego?

W KARALUCHU sprzedajemy tylko te artykuły, które rzeczywiście mamy u siebie w magazynie, po złożeniu zamówienia nie składamy zamówienia u naszych dostawców, sprzedajemy to, co posiadamy.

Czasem zdarza się tak, że jakiś produkt nie jest już dostępny u dostawcy (np. produkcja została wstrzymana). Wtedy odpowiednia adnotacja znajduje się w opisie produktu. Jeśli jej nie ma, można zakładać, że produkt będziemy niedługo mieć w magazynie. Aby uzyskać potwierdzenie takiej informacji, warto skorzystać z linka "zapytaj o produkt" (widoczny pod zdjęciami produktu). 

W takim przypadku warto skorzystać z funkcji "powiadom mnie o dostępności". Gdy produkt ponownie będzie dostępny w sprzedaży (czytaj: gdy będziemy mieli go w magazynie), system sklepowy automatycznie wysyła powiadomienie na e-mail o jego pojawieniu się.



Chcę zrobić zakupy, ale mieszkam za granicą, czy jest to możliwe?

Co do zasady -- tak. Musimy tylko upewnić się, jakie są koszty wysłania przesyłki za granicę. W takiej sytuacji prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia. 

Możliwe jest również przyjęcie płatności w obcych walutach (EUR, USD). Prosimy jedynie o sygnał, że chcą Państwo zapłacić przelewem w innej walucie -- podeślemy wartość zamówienia przeliczoną na tę walutę oraz odpowiedni numer rachunku do wpłaty (w przeciwnym razie bank przewalutuje nam przelew po niezbyt korzystnym kursie). 


Chcę zapłacić kryptowalutą, czy umożliwiacie taką opcję?

Owszem. Musimy to jedynie przeprocesować "ręcznie", ponieważ taka funkcjonalność nie jest dostępna w sklepie. Prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia, uzgodnimy mailowo sposób jego finalizacji, walutę do płatności oraz kurs, po którym się rozliczymy. 

Z przyjemnością przyjmiemy płatności w najpopularniejszych kryptowalutach. W przypadku tych bardziej niszowych jesteśmy otwarci na negocjacje.


Chcę kupić produkt, którego nie sprzedajecie, ale on na pewno zainteresuje innych klientów!

Jest taka możliwość. Skontaktuj się z nami, spróbujemy zorientować się, czy jest możliwość ściągnięcia do nas tego produktu!



Dlaczego Karaluch nie sprzedaje artykułów militarnych, każdy przecież wie, że sprzęt wojskowy jest najlepszy

W KARALUCHU osobiste preferencje właściciela są kluczowym czynnikiem przy wyborze przedmiotów do testowania, a następnie sprzedaży w sklepie, sprzęt wojskowy nie jest ich częścią.

W KARALUCHU sprzedajemy tylko te produkty, które sami mieliśmy w rękach i byliśmy z nich zadowoleni.



Wybrałem sposób zapłaty “Przelew tradycyjny”, czy to oznacza, że muszę iść na pocztę by zrobić przelew?

Mamy XXI wiek, przelew można dokonać logując się do swojego konta bankowego.